CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages - Menu

vineri, 2 martie 2012

Inghetata de vanilie

 O inghetata cremoasa si aromata.
 Reteta am luat-o de pa culinar postat de GeladumiAICI
Pe scurt, va trebuie oua(4),zahar(150), frisca lichida(200ml) si esenta. Eu am injumatatit cantitatile, am batut oualele cu zaharul timp de 20 min. pana si-au triplat volumul si au devenit cremoase. Separat, frisca lichida am batuta-o cu telul para nu foarte tare, sa fie spumoasa. Am adaugat esenta in frisca si am incorporat-o in oualele batute bine. Am omogenizat totul usor cu o lingura de lemn. Din aceasta compozitie puteti sa luati o cantitate si sa o omogenizati cu ness dizolvat in lichior, esenta, etc sau puteti adauga fructe. Orice varianta alegeti, este foarte delicioasa.

0 comentarii: