CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages - Menu

sâmbătă, 19 iunie 2010

Boxeri

Compozitie: blat simplu de pandispan si crema de vanilie si cacao cu nuci fara oua.
 Ingrediente crema: 1 litru lapte, 8 linguri faina, 300gr zahar + un plic zahar vanilinat, 1 pachet de unt/margarina Unirea. Se pune pe foc laptele, intr-un castron se adauga faina si zaharul, iar apoi din laptele pus pe foc am luat cu lingura si am omogenizat in castron ca la ness. Acest amestec din zahar+faina+lapte se toarna peste restul de lapte de pe foc si se omogenizeaza cu telul pana devine ca o budinca. Cand se mai raceste crema se adauga untul cubulete si se omogenizeaza. Optional: eu am mai adaugat in crema si 10 gr gelatina pusa la hidratat si topita, am impartit crema, in care o parte am lasat-o simpla, de vanilie, iar in cealalta am adaugat nuci, cacao, putin ness si esenta de rom, ochiometric, ca sa aibe o culoare si un gust aromatizat. Tortul este imbracat in pasta de zahar. Aceasta crema poate fi folosita si in pahare servita cu fructe. Pofta buna. 

0 comentarii: